måndag 14 november 2011

Blame It On Zhe Germans!

Uj uj uj Livet pa luffen ar hart jobb, hinner aldrig skriva har. Men tyvarr sa ar det mer an tidsbrist som satter kappar i mina bloggande hjul.
Pa vart forsta stopp sa var det ett par oskona tyskar som inte forstod vad free wifi betyder och forsokte koppla in sina laptops pa hostelets router. Resultat: bye bye internet.

Den moderna backpacker ar forovrigt en ganska vidrig typ, vart vi an kommer sa mots vi av unga mann och kvinnor som istallet for att traffa nya manniskor och se nya platser sitter dag in och dag ut och spanar pa sina javla laptops... Konstigt tycker jag? Nagot annat som jag tycker ar konstigt ar hur folk som vi mott valjer att kalla det dom gor nu for en paus i sitt vanliga liv? vad fan menar dom med det? det har ar vall i allra hogsta grad att leva sitt liv? Inte nagon javla pause.

Nog om det, Vad har vi gjort sahar langt da! Chillat med koalor och kangrus i Port Doglas, flytt fran ett hektiskt Cairns, tagigt det super lugnt i somniga Mission beach, Haikat uppfor berg i gryma Townsville och nu sett solen ga ned pa feta Maggnetic island. I morn ska vi dyka pa Bariar revet och sen bar det av mot surfing i sodra Australien... Jag hoppas verkligen att alla dar hemma har det bra och att det blir en mild vinter for er.

Hallsa morsan min sa hors vi.

Mackout.

1 kommentar: