tisdag 29 november 2011

The Big One!

Nu har det jag vantat pa sen jag som 6arig gosse for forsta gangen sag den fantastiska Point Break intraffat!
Jag har surfat... Och med bravur om jag far vara lite sjalvgod, Alla som sagt att det ar svart har inte gjort det ratt.

Som Patric Swazy i rolen som Bodhi sager, It is the best feeling in the world. Att kanna att man svavar fram pa en naturkraft och till viss del tamjer den ar en finfin kansla.

Sa nu kan alla skit schoolies dra at helvete for jag och Milla har hittat en ny favorit syssla... Och dom ar inte bjudna pa det taget.

For ovrigt har vi inte gjort sa mycket kul... Sa satt nu pa Point Break pa dvdn och tank er mig och Milla som filmens starnor sa hors vi snart igen.

Catch you on the flip side.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar